Thursday, January 5, 2012

Kindad

Minu leivanumber on kindad, ma armastan nende kudumist, sest reeglina annab neid kõige paremini mingite huvitavate mustritega kududa.
Pildid ei ole kõige kvaliteetsemad, sest mul on nende klõpsimiseks vaid telefon ja see teeb täpselt nii häid pilte nagu ta teeb (ta pole eriti nutikas nimelt!) :)
Umbes aasta tagasi valminud kindad, mis said nagu minu puhul ikka tehtud ööpäevaga. Need on siis sellised ööpäevad, kus ma muud ei tee kui koon (magamise aeg on sisse arvatud :D)
Õele tehtud kindad, mis on päris ilusat rohelist värvi, aga siin praegu ei tule see värv üldse esile, sest nagu näha ei oska ka nutikad telefonid väga hästi pilti teha! :D Muster nagu ikka Nõukogude naisest...

Muster on mingi Pärnumaa koekiri, täpne kihelkond mulle hetkel ei meenu. (muster võetud vanast Nõukogude naisest)


Jõulude paiku ka ööpäevaga valmis vehitud punased kindad, mis on mu absoluutsed lemmikud. Muster on jälle Nõukogude naisest, mis on täielik kuldvaramu. :)


No comments:

Post a Comment