Thursday, January 5, 2012

Sokid

Ma pole eriline soki kuduja, kunagine käsitöö õpetaja suutis villased sokid mulle väga vastikuks muuta. Tänu sellele olen nimelt elus kudunud 3,5 paari sokke, millest kaks paari on lastele ja üks endale ja see kõige esimene jäi lõpetamata nagu juba öeldud, käsitöö õpetaja. Siiski võtsin end nüüd kokku ja unustasin aastate taguse vastumeelsuse ning kudusin, taaskord paari päevaga, kaks paari sokke.

Sõbranna pojale kootud sokid, mis oleksid võinud olla tsipa väiksemad, aga kuna mul endal lapsi ju ei ole, siis minul pole nende jalgade suurusest mingit aimu. Igal juhul saab ta neid kaua kanda :D

Teine paar valmis mulle endale ja julgen öelda, et väga hästi kukkusid välja. Mustriga sokkide kudumine on muidugi paras ettevõtmine, eriti kui olla selline poolenisti algaja ses asjas nagu mina.

No comments:

Post a Comment